6 april 2010

Image: Decorologie

Zoals al eens eerder aangegeven ben ik een Mega fan van de Mega Flute collectie van Royal Copenhagen. Niet om een heel servies van aan te schaffen, maar bijvoorbeeld een paar van de bekers. Hier is de print Mega Flute gebruikt voor een muurschildering. Nu nog uit de losse pols geschilderd maar wie weet een leuk nieuw product voor Royal Copenhagen: muurstickers....


I've propably mentioned it before but I am a Mega fan of the Mega Flute collection by Royal Copenhagen. Not to have a full set on the shelve but to combine with other white/blue china. Here you see the Mega Flute print used as a decoration on the wall. This is painted by hand. Might be a suggestion for a new productline for Royal Copenhagen: wallstickers.....

3 opmerkingen:

  1. Oh wauw, echt heel erg mooi! Ik ben dol op blauw/wit. Die muurschildering ga ik onthouden. Thanks for sharing.
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. groot lief hebber van het blauw/wit! & van mega flute van royal copenhagen, dus ik zeg; prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Had er nog nooit van gehoord, maar ik begrijp waarom je er weg van bent. Zit zelf ook te genieten hier van dat prachtige blauw wit!
    Groetjes en een fijne dag Madelon

    BeantwoordenVerwijderen