14 april 2010

Drie in een kamer in appartement

Images: Hus & Hem
Ik ben gefascineerd door dit appartement. Niet dat ik er wil wonen. Uit eerdere posts is al gebleken dat ik meer van het type licht chaotisch familie huis ben. Nee, ik kan hiernaar blijven kijken doordat het een kleine ruimte is die als een soort grote open balzaal op je overkomt. Het is een woonkamer, eetkamer en keuken in één, geplaatst in een vierkan blok. De glansvloer en spiegel doen al veel voor het ruimtelijk maken maar er zit ook een goed lichtplan en mooie meubels in dit appartement. Ik vind het PRACHTIG!

I'm fascinated by this appartment. Not that I would want to live here. From previous posts I'm sure you've gathered I'm more a 'little chaos' loving family home type of girl. But I keep looking at this house as I admire the use of space. It's a square room holding the living area, dining area and kitchen! And still it looks like a spacious room. The glossed floor and large mirror sure help as well as the beautiful furniture and well thought of light plan. I LOVE IT!

1 opmerking: