20 mei 2009

Ik ben jarig!



Vandaag ben ik jarig en ik wil dit graag vieren met mijn klanten. Daarom trakteer ik op een 20% FEEST KORTING op geselecteerde items. Deze korting is geldig van 20 tot en met 31 mei. Dus aarzel niet en kijk, kies en koop op www.lillelykke.com.

Today it is my birthday and I celebrate this with my customers. I treat you all to a 20% discount on selected items during the period of 20 - 31 may 2009! So don't hesitate and check out my website. For international orders outside the Netherlands or Belgium please email me for transport fees.

2 opmerkingen:

  1. Tillykke, tillykke, tillykke, Caroline med din fødselsdag!
    In Denemarken zingen ze: "Idag er det Carolines fødselsdag, hurra, hurra, hurra ....!"
    Als je niet vroelijk wordt van je leuke foto's - ja, dan weet ik het niet. Ik hoop ook dat er bij je thuis zo een feeststemming is.
    Geniet van deze mooie dag........
    Hip, hip, hurrrrraaaaaaaaaaa

    Charlotte Bolman

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je feestdag en natuurlijk nog vele blijde jaren erbij! Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen